Hello
jeg har en kunde som i forbindelse med et stort projekt har et lille ønske. Det drejer sig om at de har 3 små ringetoner som man skal kunne hente via mobil. Men vi går ikke ud og kører det store service op på så lidt.
Jeg vil høre om nogen kender en meget cost-efficient service hvor man kan sælge få ringetoner direkte fra mobilen ved fx at sende en sms.
3 kommentarer
hehe, sådan synes jeg også altid det er, men det ender alligevel altid med at blive noget større.
Jeg kender desværre ikke noget sted hvor man lige kan sælge sin ringetone, men en mulighed ville være at bruge micropayments.dk og så sende en data sms afsted til køber. Det må være muligt sende indholds sms'er med ét system og så modtage betalingen via et andet. Så tror jeg I kan bruge meget eksisterende uden at skulle lave alt for meget selv.
Det var lige mine fredags bud, fra hoften.
Cheers
Ja det er allerede ved at blive stort, fordi researchen i sig selv overskygger selve kodningen hehe
men det er ok. Jeg tror man skal finde nogen som har et stort setup kørende og så lige smide de 3 stykker ind på.
Men..det er ikke lykkes at finde noget brugbart indtil nu. Vi bruger evt. bare en betalt fildownload til computeren.
Evt. find en service der kan linke til en WAP-service?