Så er der allerede billeder fra dfug aftenen, jeg har valgt nogle ud som jeg har lagt op, det kan være der kommer flere senere.
billederne kan ses her på voresflickr profil
Men husk at man også kan se billederne fra de sidste par dfug events (når jeg nu husker mit kamera).
ps for de foto intereserede så er billederne taget med
nikon d70
+
min nye Nikon 50mm 1.4
ingen blitz.
9 kommentarer
Super billeder Tuna - synes desuden du har fanget nogle gode øjeblikke og flere billeder har spændende vinkler og god dybde. Thumbs up
Hej Folkens.
Tak for et super hyggeligt og stemningsfyldt møde!
- her er lige en kort opsamling for hvad der gik for sig.
Aftenens tema var Flex 3 og AIR og præsentationen omhandlende de to nye teknologier, og deres forhold sammenspil, dels med hinanden og dels med de øvrige Adobe produkter.
Efter præsentationen af de to produkter var temaet at få bygget en "raffle" maskine med alles hjælp, i Flex og AIR som kunne bruges til at trække de heldige vindere af lækkert Adobe gear og ikke mindst; en Adobe Flex 3 licens.
Det var noget helt nyt, at prøve at få mange at komme med ideer og små-bidder til en produkt. Ideen bag var at få vist det workflow der blev beskrevet i præsentationen, og selvom der gik "pingvin" i den endelig "super raffler" så var den en fed oplevelse at lade ordet være frit og bruge hinanden. Vi har allerede talt om snarest at sætte en aften om hvor vi kan "lege" med Flex og AIR, hvor vi i fællesskab kan lave en lille produktion. - og den kommende spil-weekend er også en lejlighed til at "jame" med i et workflow mellem teknologierne.
Slutteligt skal der selvfølgelig ønskes tillykke til vinderne af de lækre Eboy limiterede plakater, Adobe gear og beklædning og ikke mindst til Amras der blev den heldige der stak afsted med en Flex 3 Pro.
Tillykke til jer alle.
Vi håber snart at kunne lancere næste DFUG data i Århus, og at vi også snart vil kunne byde velkommen til jer på KBH siden; Igen, store beklagelser over at mødet i går blev aflyst!
Her finder du vores mester fotografs bidrag fra aftenen
Rigtig god weekend, og håber vi snart se til et DFUG arrangement.
Hej Drenge
Rigtig hyggelig aften med massere af kode sjov jeg ikke forstod en dyt af
Fine præmier folk fik, især Adobe gadespejlet!
Rigtig fine billeder Tuna, det kamera kan sku sit kram (gid man havde råd).
Kasper Helstrup ~ MMD stud. Århus Erhvervsakademi
Hvorfor er der ikke billeder af folk som var på Breeze ??
Det må vi have op næste gang.... så vi alle kan være med
Denni
@Dennis: Er helt enig... og vil da opfordre alle der var på breeze til at PM'e mig et billede, så skal jeg nok få det Flickr'ed up
God weekend til jer alle!
cool billeder med masser af stemning..
Super cool aften
Ikke mindst for mig, det vandt flex builder 3 pro , det var sku godt da jeg kun havde flex builder 3 og ikke pro.
Nu må jeg vel lige få taget mig sammen og færdig lavet min tutorial omkring et billedegalleri lavet med OOP og design pattens.
Med venlig hilsen, best regards
Rene´
Nå ja jeg kan godt lide det billede af mig hvor i kalder mig Rune
Med venlig hilsen, best regards
Rene´
undskylder, men jeg redigerede og uploadede billederne samme aften fordi jeg skulle vidre til Hannover (hangover) næste dag, så der var lige en svipser.
mener jeg havde oploadet ved 1 eller halv 2 tiden.